Premiera nationala la Timisoara: RATT introduce un sistem de actionare de la distanta a climei, in autobuzele scurte

TIMISOARA. Conducerea RATT a gasit o solutie pentru a face instalatia de climatizare din autobuze sa functioneze, in urma numeroaselor plangeri primite de la timisorenii care calatoresc cu mijloacele de transport in comun.

RATT anunta ca a introdus, in premiera, o comanda de actionare a climei de la distanta. Instalatia de climatizare va fi pornita si oprita prin GPS, direct din dispecerat, dar numai la autobuzele scurte, incepand de joi, 12 iulie.

„In buna traditie, sistemul este o premiera pentru Romania in domeniul transportului public, asemeni primului tramvai tras de cai si a primei linii electrificate de tramvai”, ne-a declarat Cosmin Bradu, purtator de cuvant al RATT.

Informatiile publicate de opiniatimisoarei.ro pot fi preluate de alte publicatii online doar in limita a 500 de caractere si cu citarea sursei cu link activ. Orice abatere de la aceasta regula constituie o incalcare a Legii 8/1996 privind drepturile de autor si va fi tratata ca atare.

    Pareri

  1. Ei bine, asta ne mai lipsea. Pana acum urlam la soferi sa dea drumul la clime. Acum vom striga pe geamuri la dispecerii de prin oras. Va vi TM un oras „savuros”. Va curge transpiratia din troleibuse, iar pasagerii vor canta pe geamuri … ca si copiii cand merg in excursii. Da’ cel mai fain e faptul ca acest sistem aduce costuri suplimentare la costurile transportului in comun. Asta de fapt este important.

  2. Serios,ca prin GPS? 🙂

  3. Nu fiti naivi! E o prosteala ca si cea cu stratul de mastic care de fapt a fost praf in ochi sa ascunda caderea substatiei NR.9 Nu trebuie sa fii un intlept sa iti dai seama ca din toate liniile doar pe linia 9 masticul a iesit mai tare… ca parca linia 9 e in Africa iar celelalte linii in Europa. Intrebati angajatii RATT in particular daca vreti sa aflati adevarul.vreti adevarul ? cititi blogul :transportulincomun.blogspot.

  4. poate ne si explicati cum functioneaza comanda prin GPS. care inseamna (Global Positioning System) nu are nimic cu oprirea sau pornirea poate doar daca autobuzul intra in „zona crepusculara de pe linia 9” unde temperaturile sunt mai mari cu 10-20 grade datorita topirii masive a masticului ,omul Mic si Negru de la pupitru vede si apasa de urgenta butonul care la rindul lui porneste climatizarea in autobuze…Am inteles ca RATT angajeaza „oameni mici si negri” pentru pupitrul cu butoane al reglarii climei in autobuze! ramin trasnit la ce cote fulminante ajunge prostia…!

  5. Climatizare in autobuze ?! Ia mai mergeti prin alte orase ale tarii sa vedeti acolo autobuze fara climatizare. Cei care critica RATT transpira, bietii de ei, in autobuze! S-au nascut cu climatizarea la crestetul capului!

    • Nu criticam climatizarea, ci faptul ca aceasta costa cat climatizarea New York-ului. Si totul din banii comuni sau pe datorie in numele nostru, al cetatenilor. Doar nu credeai ca voi compara vreodata TM cu Targu Jiu, Arad sau Cluj. Sa fim seriosi, o bruma de orgoliu banatean a mai ramas pe ‘ici – pe ‘colo.

  6. Azi 14 iulie linia tramvaiului 9 este dinou neoperationala. Masticul s-a scos, linia s-a udat , afara nu e asa de cald si tramvaiul nu merge. EZISTA o explicatie : a cazut iarasi substatia de redresare numarul 9 ! Cititi pe blog in postarile mai vechi situatia substatiilor de redresare si nu mai credeti minciunile servite de catre papagalul de servici al RATT.