Noutati :

Postul Pastelui 2014: Sfaturi ca sa nu-ti pierzi energia in aceasta perioada!

2 martie, 2014 - 07:09 PM
Autor: Anonim      
Categorie: IT
1

Postul Pastelui va fi intre 3 martie si 19 aprilie 2014. Invierea Domnului va fi praznuita in 20 aprilie. Postul Pastelui este postul dina­intea invierii Domnului, este cel mai lung si mai aspru dintre cele pa­tru posturi de durata ale Bisericii Ortodoxe, fiind numit si Postul Mare.

Pastele din 2014 este praznuit pe 20 aprilie. Pastele este sarbatoarea invierii Domnului. Modul de calculare a datei Sfintelor Pasti s-a stabilit la primul sinod ecumenic, tinut in anul 325 la Niceea. Sarbatoarea Pastelui este momentul in care praznuim “omorarea mortii, sfaramarea iadului si incepatura altei vieti vesnice si saltand il laudam pe Mantuitorul, pe cel unul binecuvantat si preamarit, Dumnezeul parintilor nostri”. Ca acest lucru sa se intample cu adevarat si in noi este nevoie ca sa zicem “fratilor si celor ce ne urasc pe noi si sa iertam toate pentru inviere si asa sa strigam: Hristos a inviat din morti cu moartea pe moarte calcand si celor din morminte viata daruindu-le”.

Bea ceai verde

Spre deosebire de cafea, care te stimuleaza pentru o ora sau doua,  perioada urmata uneori de o cadere de energie, ceaiul verde are un efect mai slab, dar mai indelungat.

Daca bei dimineata o ceasca de ceai verde indulcita cu miere, oferi corpului tau un plus de energie, pe care il vei simti cu siguranta de-a lungul zilei.

Respecta mesele regulate

Cand continutul de proteine de origine animala scade din alimentatia ta zilnica, rezervele de energie ale corpului depind de mesele regulate.

Incearca sa respecti cele trei mese principale, la care poti adauga doua-trei gustari de-a lungul zilei: fructe, alune, migdale si nuci.

Nu manca pana ai burta plina

Nivelul glicemiei in sange, de care depinde energia ta zilnica poate scadea brusc si dupa o masa copioasa. incearca sa mananci doar cat iti trebuie, fara sa-ti umpli burta, indiferent daca mananci salata de legume sau alta gustare cu continut redus de calorii.

Programeaza cel putin o masa de verdeturi pe zi

Asigura necesarul zilnic de vitamine si minerale cu cel putin o masa de verdeturi. Poti manca frunze de la orice leguma, insa urizicile si spanacul au continutul nutritiv cel mai ridicat.

Nu este necesar sa fierbi indelung spanacul, poti adauga frunze proaspete si in salate, alaturi de alte legume de sezon, patrunjel si salata creata rosie.

Rating

  • 1comentarii

recomanda prietenilor

Pareri

  1. Pentru cei care aleg sa tina Postul Pastelui este strict o notiune de alegere, nicidecum de religie si asta pentru ca mai mare este teama de necunoscut.
    http://www.romaniatv.net/tag/postul-pastelui_31101