Numaratoare inversa la Pasajul Jiul din Timisoara! Ce se intampla maine?

TIMISOARA. Dupa ce la finele lunii martie a sosit rezultatul contestatiei depusa impotriva rezultatelor licitatiei organizate pentru lucrarile de largire la Pasajul Jiul, care da unda verde santierului, a sosit acum momentul ca firma castigatoare sa se apuce de treaba.

CITESTE SI: Se DESCHIDE santierul pentru largirea pasajului Jiul! Ce s-a intamplat cu contestatia depusa impotriva licitatiei pentru lucrare?

pasaj-jiul-extindere-proiect (3)

Primarul Nicolae Robu anunta ca in cursul zilei de maine va fi predat amplasamentul la Pasajul Jiul, pentru ca firma care se va ocupa de lucrari sa poate incepe pregatirile de santier, odata ce va fi dat si ordinul de incepere.

Maine (miercuri n.r.) va invitam la predarea amplasamentului pentru demararea lucrarilor la Jiul. Dupa predarea am plasamentului, firma are nevoie de un numar de zile pentru organizarea de santier si vom da cat de curand ordinul„, a precizat edilul sef.

Lucrarile pentru largirea pasajului si a strazii Jiul vor costa aproximativ 8 milioane de euro, bani de la bugetul local.

Informatiile publicate de opiniatimisoarei.ro pot fi preluate de alte publicatii online doar in limita a 500 de caractere si cu citarea sursei cu link activ. Orice abatere de la aceasta regula constituie o incalcare a Legii 8/1996 privind drepturile de autor si va fi tratata ca atare.

    Pareri

  1. O sa traversam Bega pe poduri de flori, ca sa ne infratim cei din nordul orasului cu cei din sud….

    • eu regret ca podul din peturi facut anul trecut nu este functional.

  2. Desi stiu ca trebuie refacut mi-e groaza de: durata lucrarilor, costuri, calitatea executiei si ambuteiajele ce se vor forma in alte zone.

    • De aceea era mai avantajoasa deschiderea unui pasaj paralel cu cel existent cu 3 benzi (total 6) care ar fi dat direct pe strada Jiul (ideea am citit-o undeva pe un site); blocajul era redus la minim, trebuia doar avizul CFR ptr. „scurtarea garii”. Asta este.

      • Fumoasa abordare totusi lucrurile nu se opresc aici. Cu toate acestea ma bucur ca s-a abordat acest subiect. „Add to bookmark pentru aceata pagina deoarece vreau sa revin mai tarziu, trebuie analizata

        http://www.tst1.sbox.com

    • Interesanta abordare totusi cred ca sunt inca multe de sups. Oricum imi pare bine ca a fost abordata aceasta tema. „Add to bookmark pentru acest site deoarece vreau sa revin ulterior, trebuie analizata

      http://www.tst1.sbox.com

  3. in schita postata se observa 3 benzi venind catre semafor. sunt necesare 4+2 benzi sub pasaj, poate chiar 4+3(din cele 4, doua sa fi spre gara, separte cu linie continua). Masinile care asteapta la semafor satureaza zona de sub pasaj si nu vor lasa loc pentru cei ce vor sa mearga spre gara, care prinsi in siruri maresc aglomeratia.