Nu circula niciun tren pe ruta Timisoara-Bucuresti! Ce s-a intamplat?

Trafic feroviar blocat, in ajunul Anului Nou. Niciun tren nu circula pe relatia Timisoara-Bucuresti, dupa ce o sina s-a fisurat din cauza gerului.

CITESTE SI: ‘Guvernul va sustine Timisoara, le multumesc tuturor banatenilor’. Sorin Grindeanu, prima declaratie la Timisoara, dupa desemnarea sa ca premier al Romaniei 

Potrivit Centrului Infotrafic al Politiei, in Timis traficul feroviar este intrerupt pe Magistrala 900 Timisoara – Bucuresti, la kilometrul feroviar 562.

Pe relatia Remetea Mare – Timisoara Est a fost introdusa o restrictie de viteza, din cauza temperaturilor scazute inregistrate la nivelul solului. Astfel, garniturile circula cu o viteza de 5 km/h.

CITESTE SI: CENTURA MICA ce ocoleste Timisoara, tot mai lunga! Ce s-a facut si ce noutati avem pentru 2017? HARTA opiniatimisoarei.ro 

Si in alte zone ale tarii au fost impuse restrictii de viteza, iar in judetul Harghita, traficul feroviar este intrerupt, dupa ce locomotiva unei garnituri a deraiat.

Citeste mai mult aici.

 

Informatiile publicate de opiniatimisoarei.ro pot fi preluate de alte publicatii online doar in limita a 500 de caractere si cu citarea sursei cu link activ. Orice abatere de la aceasta regula constituie o incalcare a Legii 8/1996 privind drepturile de autor si va fi tratata ca atare.

    Pareri

  1. Cred ca CFR-ul se ocupa de glume proaste! La – 10 (-15) C (? sau chiar mai putin) sa se intample asa ceva este doar de domeniul „bancurilor cu Bula” (=calatorul roman). Nici pe vremea „celui mai iubit” nu se intampla (nu avea voie sa se intample) asa-ceva.
    In Austria -> Ungarie , pe o vreme identica trenurile mergeau cu peste 150 km/ora!
    La noi vara este prea cald, iarna este prea rece, s.a.m.d.. Cati directori sunt la aceasta institutie si iau salarii de te miri si cat? Nu astept raspunsuri ci doar ca trenurile sa circule ca in perioada 1900 – 1980.

  2. Rusine Primarului Robu…….

  3. Daca si la -10 grade este atat de frig incat sa crape sinele (la propriu), atunci asta spune multe despre degradarea in care se afla caile ferate de la noi. Locomotiva cu abur din vremea lui Gheorghiu-Dej scoteau medii mai bune de viteza decat trenul CFR al ”secolului 21”.

  4. chinezii au inaugurat zilele trecute o noua linie de mare viteza care include si cel mai inalt pod din lume. tot chinezii au si calea ferata aflata la cea mai mare altitudine care a fost construita pe permafrost
    tot progresul acesta a fost facut dupa 1990, ani in care noi ne bucuram ca am reusit sa exportam citeva mii de dacii in china. la noi dupa 1990 s-a furat la cfr milioanele de euro pentru intretinere, nu mai sintem in stare sa mergem nici macar cu viteza de atunci.
    daca dna salta coruptii, cica e dosar politic! jaf si amar…

  5. Da, la Budapesta si Viena merg? Mai aveti noroc si cu un ministru pus politic acolo… Daca era un specialist va dadea afara pe toti. Hai ca sunteti jenanti cu „temperaturile scazute”…

  6. Se mai respecta Instructiunile CFR,privind inlocuirea ,preventiva,,a sinelor defecte,in cale ?.Suprastructura caii ferate este proiectata sa reziste pana la -30 gr. C. Am lucrat in acest domeniu,30 de ani,cand era seriozitate si responsabilitate.Infrastructura CFR,are personalul si dotarea,necesare pentru inlocuirea unei sine rupte in max.2-3 ore ?.Peste o sina rupta este PERICULOS sa se circule,chiar cu 5 Km/ora.