Nicolae Robu vrea sa vada construite anul asta parcarile etajate din cartiere, la Timisoara. Ce lipseste

TIMISOARA. Trei parcari, fiecare cu cate doua niveluri, vor fi construite, intre blocuri, la Timisoara, da asigurari primarul Nicolae Robu. In acest fel, municipalitatea spera sa rezolve partial una dintre cele mai spinoase probleme din oras: locurile de parcare.

CITESTE SI: Scandaluri, furturi, gunoaie si vanzatori ambulanti. Mijloacele de transport in comun din Timisoara le-au vazut pe toate

O sa cautam solutii de a ajunge mai repede sa executam acele parcaje supraterane intre blocuri cu doua niveluri. Societatea de Drumuri Municipale (SDM) are inclusiv atelier de proiectare si prin urmare o sa fortez atitudinea lor. Eu vreau ca aceste parcaje sa fie facute inca in acest an, dar pentru asta SDM trebuie sa proiecteze ea insasi parcajele respective pentru a se castiga timpul care ar fi consumat cu achizitia publica„, a declarat Nicolae Robu.

Exista, insa, o problema. Cei de la SDM nu au forta de munca necesara pentru a realiza aceste proiecte.

CITESTE SI: Vremea devine agitata, in Timisoara si in judet. Anuntul de ultima ora al meteorologilor

Au atelier de proiectare si fac proiecatri, dar mi s-a transmis ca nu fac fata, ca nu au forte suficiente. Trebuie sa isi mareasca fortele pentru ca vrem sa mergem intr-un ritm mai alert pentru aceste lucrari din oras. Am discutat cu directorul si i-am spus sa mai caute oameni. El, ca director trebuie sa gaseasca solutiile„, a declarat Robu.

Doua dintre aceste parcari ar trebui sa fie construite in zona Caii Martirilor, iar o a treia pe strada Linistei. Parcarile ar urma sa fie amenajate cu bani de la bugetul local.

Informatiile publicate de opiniatimisoarei.ro pot fi preluate de alte publicatii online doar in limita a 500 de caractere si cu citarea sursei cu link activ. Orice abatere de la aceasta regula constituie o incalcare a Legii 8/1996 privind drepturile de autor si va fi tratata ca atare.

    Pareri

  1. Nodul gordian al Timisoarei este Centrul si imprejurimile!!! Atata circulatia cat si parcarile
    – 3 – 5 parcari vezi modelul Iulius Mall, construit in 6 -8 luni, functionale,
    – nici o cladire inalta (noua) fara parcare subterana,
    – alte 5 masuri stringente pentru „scoaterea blocajelor circulatiei a parcarii si, in final si a poluarii”!
    Va rog sa revedeti si recomandarile – generale, dar si punctuale – ale ONU in acest sens

    • 1. Cum si in Timisoara sunt masini mari (L>5 m) asigurati distanta necesara iesirii/intrarii pe locul din parcare; plus intre masini, distantele pe lateral sa fie mai mari (va rog simulati intrarea pe locul de parcare a unei masini mari (L>5 m, l =2,10 m) si distante variabile intre parcarile de pe aceeasi „strada”;
      2. Daca deja incurajam „masinile electrice si hibride, la parter amenajati min 4 locuri cu statii de incarcare electrice (rezervate exclusiv ptr acest scop); ocuparea abuziva a acestora 500 lei amenda!

  2. „zona Caii Martirilor”? În ce țară și în ce oraș există zona asta?