Inca un tramvai Armonia intepenit pe linii, la Timisoara

TIMISOARA. Se blocheaza pe sine unul dupa altul. Dupa ce in urma cu aproape doua luni un tramvai Armonia s-a arcuit pur si simplu pe linie, la Padurea Verde, iar alte trei acum cateva saptamani, in Modern, pe Rebreanu si la Gara de Nord, iata ca inca unul a cedat si s-a blocat pe traseu.

CITESTE SI: Timisul va avea o strategie pentru turism. Cum atragem strainii la noi in judet 

De data aceasta, travaiul Armonia s-a intepenit pe linii in zona Dambovita, in bucla in care garniturile intorc.

„Se pare ca e vorba de un tramvai Armonia care circula pe linia 9, caruia i s-a blocat motorul. Tramvaiul s-a blocat chiar in bucla, in timp ce se retragea in depou. Echipele de interventie au reusit sa mute tramvaiul si acum lucreaza ca sa descopere din ce cauza s-a blocat motorul. Traficul rutier nu a fost blocat”, a spus Diana Plesa, purtatorul de cuvant al STPT.

RATT, devenita STPT, are in parcul sau 60 de tramvaie, dintre care 30 mai vechi, 15 din flota „Armonia” care sunt deja pe linii, iar alte 15 trimise la modernizare la fabricile din Pascani si Arad. Pretul pe care Primaria Timisoara l-a platit pentru modernizarea garniturilor vechi de tramvai a fost de aproximativ 500.000 de euro pe bucata.
Cu tramvaiele, in Timisoara, se asigura transportul pe 10 linii ale caror trasee insumeaza 134,30 km.

CITESTE SI: Centura Mica ce ocoleste Timisoara, tot mai lunga. Noi segmente de drum programate pentru asfaltare. Centura alternativa, gata inainte de cea a CNAIR 

 

 

Informatiile publicate de opiniatimisoarei.ro pot fi preluate de alte publicatii online doar in limita a 500 de caractere si cu citarea sursei cu link activ. Orice abatere de la aceasta regula constituie o incalcare a Legii 8/1996 privind drepturile de autor si va fi tratata ca atare.

    Pareri

  1. Tot așa vor înțepeni pe șine aceste „armonii” (numele tramvaielor reșapate de Robu pare să fie desprins din Ilf și Petrov, „Atitudine disprețuitoare față de stomac”, unde cei doi își băteau joc de bolșevismul instaurat în Rusia), mai ales după câțiva ani de folosire. Nu pea mulți, cred. Asta în vreme ce la Cluj se cumpără tramvaie nou-nouțe (cu zecile) pe bani europeni, accesați de Primărie pentru că Boc lucrează cu o echipă de oameni competenți și știe să colaboreze cu toată lumea. Nu s-a înconjurat de pupincuriști, precum Robu. Am auzit din surse sigure, că Robu a instituit la Primărie un cult al personalilității pentru care l-ar invidia și Ceaușescu. Din păcate, individul – pe lângă gravele derapaje verbale care dezvăluie oarece tulburări la mansardă – este incapabil să comunice cu cineva, este cu totul incompetent și rupt de realitate. Timișoara merită un alt primar, nu un clovn agresiv și dezgustător precum Robu.

  2. Aici e cehia : primarul si oamenii lui competenti . Dar când te inconjuri de incompetență …

  3. Un primar nu este obligat sa le stie pe toate, sa aiba cunostiinte in toate domeniile, dar, are consilieri, analisti care il consiliaza. Ce consilieri, in urma caror analize pret/eficienta, l-au sfatuit sa modernizeze tramvaiele la pretul astronomic la care s-a realizat aceasta modernizare, in loc sa achizitioneze autobuze noi, ca la Cluj de ex. la cca 220.000 euro/buc. Ce consilieri l-au sfatui sa achizitionele vaporetto cosmetizate de o firma romana din Galati la un pret astronomic de 220.000 euro, cand o ambarcatiune similara luata direct de la fabricant nu depaseste 40.000$?

  4. Tramvaiele vechi germane din care s-a facut modelul „Armonia” nu aveau atatea probleme. Ori renovarea e de doi lei (in realitate, caci in contabilitate stim cat face), ori intretinerea lor e proasta.

  5. Vatmanii nu sint bine pregatiti sa foloseasca tableta informatica a tramvaiului unde se afla toate comenzile tramvaiului !!
    Vatmanii trebuie specializati in informatica!
    Si tramvaiele noi ce vor fi cumparate vor functiona pe acelas sistem informatic!!