Noutati :

Hrana sanatoasa are si efecte secundare. Mancarurile care te trimit la somn dupa masa

22 octombrie, 2016 - 10:19 PM
Autor: Anonim      
Categorie: UTILE
0

Cercetatorii americani de la universitatea sin Pennsylvania au descoperit, in urma unui studiu, ca mai multe tipuri de mancare influenteaza somnolenta, dar si modul in care un om doarme.

Potrivit tudiului publicat peste ocean, consumul unei cantitati mari de grasimi este asociat cu somnolenta in timpul zilei. In acelasi timp insa, oamenii care au o alimentatie bogata in carbohidrati sunt mai alerti ziua.

La studiu au participat oamenii sanatosi cu varste intre 18 si 65 de ani. Niciunul dintre subiecti nu suferea de apnee.

Insa ceea ce mananci nu afecteaza doar somnolenta – poate juca un rol important si asupra modului in care dormi noaptea sustine un studiu realizat de catre Universitatea din Pennsylvania. Cercetarea a scos la iveala faptul ca persoanele care consuma prea multe calorii au probleme cu somnul.

1. Pestele prajit
Cand specialistii in alimentatie sanatoasa recomanda sa mananci peste de cel putin 2 ori pe saptamana nu se refera la orice fel de peste. Nu doar ca anumite specii sunt mai sanatoase decat altele, insa modul in care pestele este pregatit poate face diferenta, iar prajirea lui este una dintre cele mai rele alegeri.

2. Salatele nesanatoase
Nu poti gresi daca alegi o salata, nu? Ei bine, poti gresi. Indiferent ca o prepari acasa sau o comanzi la restaurant, fereste-te de toppingur-ile de genul, bucatilor de pui prajit, bacon, chip-uri de tortilla, crutoane, cascaval sau oua.

3. Burgeri plini cu carne
Hamburgerii pot fi sanatosi, cand toppingul, metoda de preparare si tipul de paine sunt luate in considerare. Insa una dintre cele mai semnificative probleme ale burgerilor din ziua este azi este marimea lor exagerata si faptul ca au prea multe grasimi.

Citeste mai multe: AICI

Rating

  • 0comentarii

recomanda prietenilor