Curse zilnice din Timisoara spre Budapesta si Viena si in 2015! Vezi schimbarile din noul mers al trenurilor, care intra in vigoare!

Noul Mers al Trenurilor de calatori – care prevede mai multe trenuri Regio, curse spre si dinspre cele mai cautate statiuni montane de schi, precum si durate reduse, de aproximativ doua ore, pe ruta Bucuresti Nord-Constanta – va intra in vigoare pe 14 decembrie, potrivit CFR Calatori.

Noul Plan de Mers al Trenurilor 2014-2015 va fi valabil pana la 12 decembrie 2015, urmand sa fie in circulatie, zilnic, peste 1.100 de trenuri.

Oferta de transport feroviar de pasageri este adaptata cererii pietei atat prin optimizarea orariilor si a capacitatii de transport, cat si prin asigurarea conditiilor de confort pe categorii de trenuri, utilizandu-se eficient resursele disponibile„, se precizeaza intr-un comunicat.

CFR Calatori mai precizeaza ca va asigura, si in 2015, serviciul public de naveta intre marile orase si localitatile din proximitatea acestora. De asemenea, va fi mentinut mersul de tren cadentat pe rutele unde conditiile de circulatie si exploatare permit acest lucru si unde traficul de calatori este cu preponderenta de naveta: Bucuresti Nord – Ploiesti, Bucuresti Nord – Pitesti si Constanta – Mangalia (in sezonul estival).

Pe de alta parte, pentru asigurarea accesului si fluentei calatorilor, dar si pentru desfasurarea unui transport competitiv, unele trenuri InterRegio, cu plecari din Cluj, Craiova, Pitesti si alte orase, au fost transformate in trenuri Regio, cu opriri in mai multe statii de pe traseu. Astfel, fata de 2014, pasagerii vor putea calatori cu mai multe trenuri Regio, la tarifele aferente acestui rang de tren.

In ceea ce priveste zonele turistice precum Valea Prahovei, Vatra Dornei, Petrosani, pasagerii vor beneficia de un numar suficient de trenuri in functie de sezon si de trafic, mai anunta CFR Calatori.

Astfel, in aceasta iarna, dupa suplimentarile capacitatii de transport din perioada Sarbatorilor de iarna, sunt introduse Trenurile Zapezii, prin care pasagerii vor ajunge in cele mai cautate destinatii turistice montane tara.

In plus, prin aceasta oferta, in perioada 1 ianuarie – 28 februarie 2015, se va acorda 25% reducere de pret la bilete. Reducerea se va aplica la trenurile care vor circula de luni pana joi, pentru calatoriile, pe ruta directa, la clasa a 2-a, cu trenuri InterRegio care au ca punct de plecare sau destinatie: una din statiile feroviare de pe ruta Sinaia – Brasov; gara Vatra Dornei Bai; gara Petrosani„, mai precizeaza compania.

Totodata, si in 2015, trenurile de pe ruta Bucuresti Nord – Constanta vor avea durate de parcurs reduse, de aproximativ doua ore.

Trenuri in fiecare zi de la Timisoara la Budapesta si Viena!

Tot in 2015, pasagerii vor putea sa calatoreasca in afara tarii zilnic, cu trenuri directe din Bucuresti Nord catre Viena, via Timisoara (de la 39 de euro pe sens), Budapesta (de la 29 de euro pe sens) si Sofia.

De asemenea, oferta de transport international include trenuri zilnice directe catre Budapesta si din Timisoara, Brasov, Targu Mures si Cluj Napoca.

Mersul Trenurilor de Calatori 2014-2015 va putea fi cumparat din principalele gari si agentii CFR din Bucuresti si din tara, la pretul de 13 lei. in conditiile in care continutul Mersului Trenurilor va putea fi updatat, calatorii sunt rugati sa solicite informatii cu privire la mersul trenurilor de la statiile si agentiile CFR sau sa acceseze site-ul www.cfrcalatori.ro.

Informatiile publicate de opiniatimisoarei.ro pot fi preluate de alte publicatii online doar in limita a 500 de caractere si cu citarea sursei cu link activ. Orice abatere de la aceasta regula constituie o incalcare a Legii 8/1996 privind drepturile de autor si va fi tratata ca atare.

    Pareri

  1. „Bucuresti Nord catre Viena, via Timisoara (de la 39 de euro pe sens)”

    39 de euro – de la Bucuresti la Viena sau de la Timisoara la Viena?

  2. Bai baieti cucuieti, trenul de Viena nu circulla prin Timisoara, ci prin Arad.

    Din Timisoara ai tren spre Budapesta, dupa aia trebuie sa schimbi.

  3. Cred că cei de la CFR Călători sunt foarte SECRETOȘI pt că nu dau publicității mersul trenurilor spre exteriorul țării.Ca să afli ceva trebuie să cauți în sute da saituri.Rușinos și dureros.