Cum se va lucra in cea mai aglomerata intersectie din Timisoara, care va fi largita la 3 benzi, si cand porneste santierul?

TIMISOARA. Unul intre punctele de gatuire a traficului din Timisoara urmeaza sa intre in santier, asa cum s-a promis inca din prima parte a acestui an. Mai lipseste insa o singura aprobare.

CITESTE SI: Conacele pierdute ale Timisului! Ultimele fotografii ale unor resedinte nobiliare disparute pentru totdeauna!

Schimbarile vor aparea in sensul giratoriu din Piata Marasti, considerat unul din punctele foarte aglomerate ale traficului din Timisoara. Intersectia va fi largita, deoarece se va amenaja o a treia banda de circulatie. Pentru acest lucru, se va taia putin din trotuare, dar va disparea si o parte din pavajul pus in jurul insulei de pamant din centru. Pe langa aceste lucrari, urmeaza sa fie taiati si cativa copaci, aflati acum in partea de vest a intersectiei, insa pentru ca acest lucru sa se intample, mai este nevoie de un aviz.

Nu avem inca avizul de mediu, dar avem promisiuni din zi in zi ca il vom obtine, pentru sensul giratoriu Marasti. Sper sa il obtinem pentru ca am inteles ca s-a convenit asupra a ceea ce trebuie facut. Urmeaza doar gestul formal de emitere a avizului. Fiecare zi e importanta„, a declarat primarul Nicolae Robu.

Robu: Se va lucra zi si noapte in Marasti

Pregatirile pentru lucrarile de refacere a intersectiei din Piata Marasti au inceput inca de la finalul lunii martie, cand municipalitatea a dat aprobare pentru desfiintarea trecerii de pietoni din zona, si chiar a instalat garduri pentru ca timisorenii sa nu mai traverseze din obisnuinta strada prin acel loc. Primarul Nicolae Robu a dat inca de atunci asigurari ca se va lucra la trotuare si carosabil, nu si la „insula” din centrul intersectiei.

Lucrarea in sine nu e complicata, dar procedurile birocratice iau timp. Nu vom lua din spatiul verde. Dupa rondoul cu spatiu verde urmeaza un spatiu cu piatra de pavaj, se ia putin din partea aceasta si se iau din trotuare. Vor fi mutati acei stalpi incat sa se poata face largirea inspre trotuare. Si la statia RATT vor fi modificari, dar de jur imprejur exista spatiu arhisuficient. Nu e cazul sa se micsoreze insula din sensul giratoriu. In momentul in care sunt toate aprobarile, mutarea stalpilor se va face imediat. Va fi o mobilizare de forte exemplara. Se va lucra zi si noapte„, spunea nu demult primarul Nicolae Robu.

Cum ii va ajuta pe soferi largirea la 3 benzi a intersectiei Marasti?

Cea de-a treia banda nu va fi efectiv o banda din sensul giratoriu, ci va functiona ca o bretea, adica iti asigura iesirea pe prima artera. Nu va fi doar de la Oituz pe Alexandru Ioan Cuza. Va fi pe Alexandru Ioan Cuza pe Gheorghe Dima, si de pe Gheorghe Dima pe Oituz. Toata acea intersectie va fi la trei benzi„, a declarat seful Politiei Rutiere Timis, Petru Rumega,  in INTERVIURILE TIMISOAREI, singura emisiune interactiva transmisa LIVE pe Facebook din Timisoara, realizata de Orasul Timisoara si opiniatimisoarei.ro, din studioul HDV.

Informatiile publicate de opiniatimisoarei.ro pot fi preluate de alte publicatii online doar in limita a 500 de caractere si cu citarea sursei cu link activ. Orice abatere de la aceasta regula constituie o incalcare a Legii 8/1996 privind drepturile de autor si va fi tratata ca atare.

    Pareri

  1. E foarte bine daca șoferii ar conduce corect. Daca toți se vor încadra pe banda cea mai din exterior poate sa fie si 100 de benzi. Părerea mea.

  2. Se lărgește degeaba căci se blochează pe GhLazar.Inca un șantier.Chiar vreți să rupeți Timișoara în două? Terminați pasajul Jiu după care nu aveți decât.

  3. Si nu era mai bine daca cei in drept tratau intersectia ca o intersectie in „T” semaforizata (o idee pe care am citit-o cu ceva timp in urma pe un site local)? Daca se mai introduce si semaforizarea atunci aici va trebui dat examenul de conducere!