Cu tupeu, pe unde merge! Parcari in Timisoara! FOTO!

TIMISOARA. Intr-un oras sufocat de trafic, pentru care locurile de parcare din belsug sunt inca un vis, soferii isi lasa masinile pe unde apuca. Fotografii cu asa-zisii bizoni sunt nelipsite de pe internet, iar conducatorii auto sunt surprinsi in tot felul de ipostaze care nu le fac cinste. Asta si pentru ca sunt destui cei care isi lasa masinile cu tupeu pe trotuare sau treceri de pietoni, fara sa le pese de timisorenii care se deplaseaza prin oras pe jos si ajung ca nu mai aiba pe unde sa se strecoare.
Nu putini sunt soferii care au transformat spatiile verzi in parcari, iar atunci cand ploua, acestea devin gropi mocirloase din care noroiul se transfera pe trotuar ori pe carosabil.

Stau marturie mai multe fotografii trimise de un cititor opiniatimisoarei.ro cu masini parcate pe zona verde din vecinatatea salii Olimpia.

Informatiile publicate de opiniatimisoarei.ro pot fi preluate de alte publicatii online doar in limita a 500 de caractere si cu citarea sursei cu link activ. Orice abatere de la aceasta regula constituie o incalcare a Legii 8/1996 privind drepturile de autor si va fi tratata ca atare.

    Pareri

  1. Ati fost vreodată in complex ? Sunt turnurile acolo, sunt cămine, firme, normal ca fiecare parchează unde găsește loc… Ca robu S-o gândit ca o fi bine sa nu facă parcări..

  2. Sunt curios daca s-ar amenaja parcari supraetajate cati ar fi dispusi sa plateasca un abonament pentru a parca acolo. In majoritatea tarilor civilizate parcarea se plateste, fie ca e in fata blocului, ori in centrul orasului. Asta, impreuna cu preturile la asigurari si alte costuri, fac oamenii sa se gandeasca de 2 ori inainte sa-si cumpere o masina.
    La noi sunt familii cu 2 membri si 3 masini, pentru ca masina e vazuta ca o mandrie, nu un bun de care doar te folosesti.

    Clar nu poti impune oamenilor sa nu-si cumpere masina, mai ales cand transportul in comun e varza. Dar trebuie pornit de undeva daca vrem sa iesim din mocirla. Schimbarea vine din atitudinea fiecaruia.

  3. dar de ce nu precizati in acelasi timp ca parcarea de la centru de afaceri este mai tot timpul goala (cu exceptia zilelor cu evenimente)…. a da… cum a precizat si STEFF… sunt cu plata… si stundetii care iau masina lui tata si a lui mama nu au bani si de parcare…

    • Steff, One….ati punctat bine. sint locuri in Timisoara unde sint locuri de parcare si cu toate acestea soferii ajunsi in acele locuri prefera sa parcheze aiurea decit sa plateasca parcarea..fie ca este 3…4…5. lei pe ora. aici ma gindesc la parcarea de la finante…multi preferind sa parcheze la Kaufland sau Billa…acum parcarea de linga hotel Timisoara incepe sa fie folosita.. 🙂 sau cu ceva in urma cind Iulius mall cerea bani la parcarile portocaliu sau albastre,a vazut ca nu bash se umplea cu masini ale clientilor,ca doar afara era liber sau la galeria 1.

  4. Bv Steff si one. La fel gandesc si eu. Si daca s-ar construi parcari (normal, cu plata), tot pe trotuar sau pe spatii verzi s-ar parca gratuit, atata timp cat autoritatile (politia si politia locala) stau mai mereu cu ochii inchisi si nu ii iau la raspundere soferii fara bun simt. Din pacate traiesc intr-o alta luma sau intr-o perioada in care nu ma regasesc.

  5. Si cand auzi ca vine Continental cu inca 1000 de locuri de munca intr-un oras care nu are somaj… Nu-i nimic, mai vin 1000 de vinituri (cu tot cu familii) in acest oras sufocat deja. Iar de la bucuresti, bani pentru infrastructura, ioc. Tara lui Papura Voda 🙁

  6. si care e problema?au parcat masinile in noroi ,nu pe trotuar si nu au obstrctionat pe nimeni’;infectilor,nu aveti ce scrie si va ocupati de kkturi

    • Problema e amintita si in textul articolului, dar mai intai trebuie citit si aia e uneori greu…
      Ca sa fac rezumatul:
      1. Namolul de pe roti ajunge pe sosele; acolo devine periculos pt trafic (distante de franare marite + riscuri pt cei pe 2 roti).
      2. Problema estetica, pentru ca pur si simplu arata rau.
      3. Namolul cand se usuca devine praf, pe care il inhalam toti si apoi tipam ca e poluat orasul.

  7. Parcarea de la business center e doar pe jumatate ocupata, ca oamenii parceaza pe str. Paris si politia locala isi face treaba si nu merge deloc pe acolo. Si la business center lucreaza foarte multa lume care e bine platita si daca nici aia cu bani aleg varianta ieftina si ilegala ce sa mai vorbim de studenti care au buget limitat

  8. Atentie:
    1. Parcarile supra/subterane pentru cei din zona sunt in foarte multe orase fie gratuita, fie la sume modice (cu rezervarea locului, ca de, daca i-ai luat omului sansa de a parca in fata blocului ar trebui sa-i si dai ceva in schimb); abonamentele lunare, … anuale pentru cei care folosesc astfel de parcari „din natura serviciului” este una semnificativ mai redusa decat cea a clientului intamplator”
    2. Drept urmare, in multe orase parecarile pe anumite strazi aglomerate este permisa doar celor din zona (nu si altora)
    3. Constructia noilor parcari. De impus:
    – Cladire „mai inalte/mari” sa fie obligate la construirea garajelor subterane (detalii se pot da),
    – asa numitele spatii verzi sa fie amenajate ca si parcari,
    – in zone mai intens vizitate sa fie obligatorie constuctia parcarilor subterane (vezi Gara de Nord, s.a.)
    – altele

  9. Inainte de a comenta se scrie viitor; scuze (altelenu le mai remarc)

  10. Din pacate ,Romania e asa de bogata incat am putea face sute de parcari subterane si supraterane ….bineinteles ca nu isi doresc sa construieasca asa ceva deoarece ce mai baga ei in buzunar……Romania …..toti fura ,toti mint si toti se dau drept aceea ce nu sunt