Centura de Sud la Timisoara, in stil italian. A fost anuntata firma care va construi soseaua. Cand incep lucrarile

TIMISOARA. Desi ultimul termen pentru anuntarea castigatorului licitatiei pentru soseaua de Centura a Timisoarei era 28 februarie, iar de saptamana trecuta era anuntata pe surse desemnarea unui constructor de catre Compania Nationala de Administrare a Infrastructurii Rutiere, astazi CNAIR dezvaluie si numele firmei care se va ocupa de mult asteptata lucrare.

Tirrena Scavi S.p.A este castigatorul licitatiei pentru soseaua care va ocoli Timisoara prin partea de sud.

Valoarea contractului este de 272.432.921,95 lei fara TVA.

Durata contractului este de 150 de luni, din care, in 6 luni se face proiectarea, executia va dura 24 de luni, iar restul perioadei de 120 de luni este alocata notificarii defectiunilor (garantia).

Contractul va fi semnat la finalul perioadei de depunere a contestatiilor sau dupa solutionarea acestora.

Primii bani pentru construirea Centurii de Sud de la Timisoara au fost deja alocati prin Bugetul National pentru 2018 – aproape 12 milioane de lei, iar daca nu vor fi contestatii la finalul licitatiei, lucrarile ar putea demara in iulie, mai precis organizarea de santier.

Centura de Sud a Timisoarei va avea 25,69 kilometri, cate o banda pe sens, va avea 12 poduri si pasaje si mai multe intersectii la nivel, pe ruta intrarea in Timisoara dinspre Sag – Giroc –  Mosnita Noua – Ghiroda – legatura cu centura de nord (Calea Lugojului-Calea Aradului), care a fost inaugurata in 2009 si masoara 12,6 km.

Italienii de la Tirrena Scavi au executat si Lotul 1 si Lotul 2 al Autostrazii Lugoj-Deva, dar si un segment de pe autostrada Sebes-Turda, unde receptia a fost suspendata din pricina unor neconformitati.

Informatiile publicate de opiniatimisoarei.ro pot fi preluate de alte publicatii online doar in limita a 500 de caractere si cu citarea sursei cu link activ. Orice abatere de la aceasta regula constituie o incalcare a Legii 8/1996 privind drepturile de autor si va fi tratata ca atare.

    Pareri

  1. Italienii astia fac totul de mantuiala! Garantia acordata sectorului de autostrada este de 1 an de zile, tinand cont ca avem cele mai scumpe autostrazi din U.E. Felicitari macaronarilor!!!

  2. Sa fie asa, si nu „Om trai si om vedea” (asa cum a zis si orbul).
    Sper ca banii exista nu numai virtual ci si accesibili de catre CJTm.
    Deci cel tarziu 2021 Timisoara va fi salvata de tiruri. Altfel intrarea sa fie pe bani (de exemplu o traversare 50 – 100 EURO ceea ce ar avantaja si bugetul orasului

  3. Iara se face cu o banda pe sens! Ai nostri sunt batuti in cap de parca acum ar descoperi asfaltul! In Franta eram prin 1999 si deja atunci orasul Nantes avea centura inel in jurul orasului tip autostrada cu 2 benzi pe sens!
    Chiar nu inteleg cine coordoneaza o astfel de lucrare!

    • lucrarea este coordonata de guvernul ales ( PSD ) . Nu se face pe 2 benzi nu din lipsa de viziune, ci din rea vointa. Banii pentru infrastructura se duc pe promisiuni electorale si furaciuni.