Cea mai mare bucurie a soferilor la Pasajul Jiul din Timisoara

TIMISOARA. Nu putini erau soferii care, inainte de a incepe santierul de largire de la Pasajiul Jiul din Timisoara, dublau sau triplau coloana de masini dinspre Gara de Nord pentru a se strecura pe sub podul de cale ferata catre Calea Circumvalatiunii.

CITESTE SI: Bravo. Palatul pe care se avanta fluturii la Timisoara se intoarce la frumusetea de odinioara. Foto 

Acest tip de viraj la stanga, prin dublare ori chiar triplare, era adesea sanctionat de politistii care ii asteptau pe ‘faptasi’ dupa pasaj si ii amendau.

Iata ca odata cu apropierea lucrarilor de finalizare vine si vestea buna pentru soferii grabiti care fortau nota pentru a scapa de aglomeratie.

Pe bulevardul Republicii, din directia Gara de Nord catre Circumvalatiunii se va putea face stanga catre Circumvalatiunii pe doua benzi. O arata primele margaje rutiere trasate in dreptul Pasajului Jiul la intersectia cu strada cu acelasi nume.

Deocamdata, pe sub pasajul de cale ferata se circula doar pe doua benzi, cate una pe sens, insa primarul Nicolae Robu dadea asigurari in emisiunea INTERVIURILE TIMISOAREI ca, in functie de vreme, in cel mult 3-4 saptamani se vor deschide traficului rutier toate cele 5 benzi.

In plus, primaria si constructorii au venit cu o solutie inedita in zona, care sa puna mai bine in evidenta marcajele rutiere.

Am decis sa coloram acel beton. E unul mai special care are ingrediente care asigura transmiterea buna a caldurii de la sistemul de degivrare la suprafata. Ca sa nu ramana gri, am hotarat sa gasim o solutie prin care sa se innegreasca, dar in conditii in care sa nu afecteze evident functia de degivrare, care e cea mai importanta… Ma refer la betonul carosabil. La Jiul unde avem degivrare automata, nu se mai pune asfalt peste beton. Ati vazut ca acolo betonul este la nivelul rigolelor, dar, ca sa arate mai bine marcajele s-a ajuns la ideea ca exista posibilitati de a da cu substante speciale, care din toate punctele de vedere fac bine betonului si sunt antiderapante, incat sa poata rezista si la caldura ce se va dejaga cand sistemul se pune in miscare, si care sa permita o evidentiere mai clara a marcajelor decat ar fi daca marcajele ar fi facute peste beton„, declara primarul Nicolae Robu in urma cu cateva zile.

CITESTE SI: Una inchisa si mutata, alta suspendata. Ce se intampla cu pietele volante la Timisoara 

Lucrarile la Pasajul Jiul au inceput anul trecut, iar valoarea totala a investitiei se ridica la peste 7 milioane si jumatate de euro, bani de la bugetul local.

FOTO: Info Trafic Jud Timis

Informatiile publicate de opiniatimisoarei.ro pot fi preluate de alte publicatii online doar in limita a 500 de caractere si cu citarea sursei cu link activ. Orice abatere de la aceasta regula constituie o incalcare a Legii 8/1996 privind drepturile de autor si va fi tratata ca atare.

    Pareri

  1. Robu nu va mai fi PRIMAR!

  2. jimmy… sa te auda bunul Dumnezeu….dau o lada de bere daca pica la urmatoarele alegeri

  3. jimmy.. sa te auda Dumnezeu….dau o lada de bere daca pica la urmatoarele alegeri

  4. Dar de ce nu ati turnat pigment negru in ciment,? Acel pigment nu costa nimic! Vopsiti acum in negru, Doar ca sa mai sifonati niste bani publici? Pe banii lu mata tot asa procedai? Sau turnai pigment negru de la bun inceput? Curtea de conturi chear nu observa hotiile din banii publici? DNA sa vina sa va ia !!!

  5. Incepe sa prinda contur… dar din cele 3 bezi care sunt … se puteau face linistit 4 benzi din care doua la stanga si una inainte si ultima inainte si l dreapta…

    • Se putea, dar s-a facut o insula inutila mult mai scumpa. Prietenii stiu de ce…

  6. Robu, cel mai bun primar.

  7. Pe cat pariem ca daca pe benzile 2 si 3 (de pe care este permis virajul la stanga) sunt cate 10-12 autovehicule sa vor gasi imediat „smecherii” care sa vireze stanga de pe banda 1 ?

  8. Sper sa nu se uite „marcarea traseelor” (in unele locuri s-a facut deja dar in multe nu). Altfel, triplare, … (ca de, suntem ca la noi)