Accident feroviar in apropiere de Timisoara. Un barbat a ajuns la spital

TIMIS. Accident la o trecere de cale ferata in apropiere de Timisoara, duminica dupa-amiaza.

CITESTE SI: Distractie nebuna! Unde fugim de caldura din Timisoara intr-o aventura? VIDEO! 

Accidentul a avut loc in apropiere de localitatea Carani, al o trecere de nivel. Un sofer grabit a vrut sa treaca mai repede calea ferata, a depasit coloana de masini, insa nu s-a asigurat la trecera de nivel, si a fost lovit de un tren care circula pe relatia Timisoara-Oradea. Ciocnirea s-a lasat si cu o victima, un barbat de 22 de ani, care a fost preluat de ambulanta si dus la spital pentru mai multe ingrijiri.

CITESTE SI: Incendiu la primele ore ale diminetii langa Domul Catolic din Timisoara 

Un barbat de 23 de ani, circuland pe drumul judetean 692, dinspre Sanandrei spre Carani, a efecutuat depasirea unei coloane de masini, ce se afla in asteptare la trecerea de nivel cu calea ferata, cu semnale acusituice si luminoase in functiune, iar la intersectia cu calea ferata a fost acrosat de un tren, care circula pe ruta Timisoara – Oradea. In urma accidentului a fost ranita o persoana si transporata la spital. In cauza s-a intocmit dosar penal sub aspectul savarsirii infractiunii de vatamare corporala din culpa„, a declarat pentru opiniatimisoarei.ro, Florina Dragomir, purtator de cuvanmt al IPJ Timis

 

Informatiile publicate de opiniatimisoarei.ro pot fi preluate de alte publicatii online doar in limita a 500 de caractere si cu citarea sursei cu link activ. Orice abatere de la aceasta regula constituie o incalcare a Legii 8/1996 privind drepturile de autor si va fi tratata ca atare.

    Pareri

  1. CFR-ul ar trebui sa-si schimbe radical atitudinea fata de intersectiile DN liniile CF. Pe portiunea DN6 (European!!!) ==> granita Cenad starea acestora – inclusiv minimala intretinere – este la nivelul anului 1900 (cu + ptr. cele doua de la iesirea din Timisoara, mostenite, refacute de epoca de 1950 – 1960).
    Sau si la acest capitol dorim sa ramanem in cursa pentru ultimele locuri in Europa? De starea garilor sa nu mai vorbim; exemplu elocvent Gara de Nord din Timisoara, aflata in „permanenta modernizare” (ce mai face CF cu cladirea de vis-a-vis cu Gara de Nord???):