Noutati :

13 reguli de aur pentru o silueta perfecta in 2014! Vezi ce trebuie sa faci ca sa reusesti sa slabesti sanatos

30 decembrie, 2013 - 12:44 PM
Autor: Anonim      
Categorie: IT
0

De obicei, la inceput de an, planurile sunt marete. Printre ele se afla si cele legate de silueta. Pe masura ce trece timpul insa, ambitiile se mai domolesc, iar mult asteptatele rezultate par imposibil de atins. Si totusi, se poate ….

1. Concentreaza-te pe rezultatul dorit!

Inainte de orice – o cura de slabire, un examen important, o provocare – trebuie sa te inarmezi cu atitudinea potrivita. Acesta este primul pas! Daca pornesti la drum cu gandul “Vai! Dar eu nu o sa fiu in stare sa fac asta zilnic” sau “N-am timp sa iau si micul dejun dimineata. Sunt mereu pe fuga!” sau te lasi napadita de negativism – “Eu nu voi arata niciodata asa” – atunci iti poti lua gandul de la silueta dorita. Indiferent cand de anevoios pare drumul la inceput, odata facuti primii pasi, acesta devine mai usor de parcurs. Vizualizeaza-te cu silueta dorita, gandeste-te ce vei putea purta atunci cand vei da jos kilogramele in plus, imagineaza-ti toate lucrurile bune care vor deriva din faptul ca ti-ai intrat in forma. Dar nu-ti stabili obiective greu de atins sau “nesanatoase”. Adica nu-ti propune sa slabesti 10 kilograme in trei saptamani. Stabileste-ti teluri tangibile. In materie de slabit, ideal este sa dai jos aproximativ un kilogram pe saptamana, pentru ca sanatatea sa nu-ti fie afectata si pentru a nu risca sa te ingrasi la loc ulterior.

2. Sportul nu este negociabil

Miscarea, exercitiile fizice, sportul in general trebuie sa fie ca spalatul pe dinti. Obligatoriu! Nimeni nu spune ca trebuie sa faci sport de doua-trei ori pe zi, dar cel putin o data este obligatoriu. Nu-ti gasi scuze de tipul “Sunt prea obosita”, “N-am timp”, “N-am unde” sau “N-am bani”. Sunt doar pretexte pe care le folosesti pentru a lancezi in canapea, cu telecomanda in brate si tesutul adipos pe solduri si pe burtica. Nu este nevoie sa faci zilnic o ora si ceva de exercitii fizice sau pierzi cate doua ore si jumatate la sala si pe drum catre sala si inapoi. Poti face exercitii si acasa – in dormitor, in sufragerie, pe hol. Sunt programe de exercitii pe diferite grupe de muschi, de 10, 15 sau 30 de minute pe care le poti face odata ce le rulezi pe calculator/laptop.

3. Nu adopta solutii draconice

Fie ca este vorba de un regim alimentar, fie ca este un program de fitness, incepe treptat. Nu renunta brusc la tot ceea ce esti obisnuita sa mananci si nu te apuca sa faci serii de cate 40 de abdomene daca nu te-ai mai antrenat. Pentru inceput, nu conteaza cate repetitii faci. Poti incepe sa faci zilnic trei serii de cate 10 abdomene. Este perfect in regula. Faci cat poate corpul tau. Cand nu vei mai obosi la 10 abdomene, vei creste numarul repetitiilor. La fel si cu regimul alimentar. Nu exclude toate produsele despre care tu stii ca ingrasa. Spre exemplu painea. Nu o exclude din alimentatie. Mananca zilnic trei-patru sau chiar cinci felii de paine integrala. Ajuta la digestie, la tranzitul intestinal si te ajuta si psihic, caci daca esti obisnuita sa mananci la fiecare masa paine, te-ar demoraliza doar gandul ca nu ai voie sa mananci deloc. Asadar, pas cu pas, treptat!

4. Nu te limita la un singur fel de miscare

Odata ce ai inceput sa faci putina miscare in casa, cu siguranta ti se va deschide apetitul de mai mult. Pe langa faptul ca-ti va veni, in mod natural, sa cresti dificultatea exercitiilor, vei dori sa le si diversifici. Din acest motiv, nu rata nicio ocazie in care poti face miscare. Poate o prietena vrea sa iasa la alergat in parc. Iesi cu ea! Poate ai parte de o iesire la ping pong cu prietenii sau poate te oferi sa plimbi cainele unei rude, cat timp este aceasta plecata. Nu da inapoi de la niciun fel de miscare. Mai mult, incearca sa-ti gasesti mereu cate un partener de sport cu care fie iesi la alergat in parc, fie la ping pong, fie la zumba.

Citeste mai mult AICI

Rating

  • 0comentarii

recomanda prietenilor